William Hill podpisuje umowę o współpracy z CBS Sports

W Aktualności DNIA
- Updated
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 75

Znany bukmacher, William Hill, ogłosił strategiczne partnerstwo z CBS Sports. Dzięki zawartemu porozumieniu, Wiliam Hill stanie się oficjalnym dostawcą zakładów sportowych na wszystkich platformach CBS Sports w USA.

Umowa przewiduje, iż brytyjski bukmacher prowadzący działalność już w 10 stanach USA, otrzyma wyłączne prawa do promowania marki w ramach usług cyfrowych CBS Sports, w tym CBS Sports Fantasy. CBS Sports będzie mogło natomiast korzystać z produktów i doświadczenia ekspertów William Hill, co pozwoli mu wzbogacić ofertę cyfrową. Zgodnie z umową w programach telewizyjnych CBS prezentowane również będą dane zbierane przez bukmachera oraz oferowane przez niego kursy na wydarzenia sportowe. Start współpracy zaplanowano na marzec 2020 r., a rozpocznie się ona od integracji platform cyfrowych.

Szczegółowe warunki umowy nie zostały ujawnione, jednak jak donosi Wall Street Journal, Wiliam Hill zobowiązał się do zapłaty za dostęp swoich użytkowników do platform CBS oraz za możliwość zamieszczania na nich swoich materiałów reklamowych. Umowa przewiduje również stworzenie systemu zachęt dla użytkowników CBS do instalowania aplikacji bukmachera i wpłacania środków na grę.

Jak powiedział  Jeffrey Gerttula, wiceprezes i dyrektor generalny CBS Sports Digital, „Siła naszej dystrybucji, w połączeniu z siłą naszych marek i wiedzą William Hill, pozwoli nam dobrze wykorzystać gwałtowny rozwój legalnej branży zakładów sportowych w USA. Razem zapewnimy jeszcze więcej wartości temu szybko rosnącemu segmentowi skierowanemu do fanów sportu ”.

Wiliam Hill liczy natomiast, iż  partnerstwo z CBS Sports pozwoli mu na znaczące zwiększenie liczby klientów w USA. CBS Sports Digital ma bowiem na terenie Stanów Zjednoczonych, w każdym miesiącu, ponad 80 milionów klientów, użytkujących produkty i aplikacje CBS, a także potężne rzesze obserwujących na najważniejszych platformach społecznościowych.

Jak podkreślił Joe Asher, CEO William Hill US, „Jesteśmy podekscytowani zawartym partnerstwem. Oferuje nam ono takie zasoby, jak masowo dostępne treści cyfrowe, jedną z największych baz danych i platform sportowych na świecie oraz wiodące programy telewizyjne sportowe, co pozwoli nam szybko i skutecznie rozpropagować markę William Hill w całej Ameryce. ”

Zobacz też

Chińscy hakerzy atakują operatorów hazardowych

Od lata 2019 r. grupa profesjonalnych chińskich hakerów atakuje firmy prowadzące internetowe strony hazardowe. Opublikowane w tym tygodniu raporty zajmujących się

Czytaj więcej...

MGM wygrało walkę o wielką inwestycję w Osace?

MGM Resorts International jest na dobrej drodze do uzyskania licencji na zintegrowany ośrodek hazardowy w Japonii. Władze prefektury Osaka ogłosiły, że

Czytaj więcej...

Cypr. Melco Resorts & Entertainment odpowiada na podejrzenia związane z praniem pieniędzy

Melco Resorts & Entertainment, właściciel i operator kasyn oraz ośrodków rozrywki na Cyprze, odpowiedział na ostrzeżenia Moneyval - komitetu ekspertów ds.

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu