William Hill rusza z nową kampanią promocyjną

W Aktualności DNIA
- Updated

Brytyjski bukmacher William Hill wypuścił do mediów swoją najnowszą kampanię reklamową, w której stara się przekazać dobrą energię i emocje związane z hazardem. W związku z tendencją do zaostrzania przepisów dla branży, bukmacher podejmuje próbę „uspołecznienia” zakładów i przedstawienia ich jako dobrej okazji do nawiązywania i utrzymywania kontaktu, czytamy na portalu thedrum.com.

W tworzeniu kampanii udział brała holenderska agencja 72andSunny Amsterdam. To jej pierwsza kampania reklamowa odkąd stała się główną firmą obsługującą William’a Hill’a. Celem akcji jest przedstawienie znanego bukmachera jako „autorytetu w zakresie odpowiedzialnych zakładów”, dowiadujemy się z informacji promującej całą kampanię.

Reklama przedstawia William Hill jako firmę, która poprzez zamiłowanie do sportu może łączyć przyjaciół, a jej celem jest zachęcenie do odpowiedzialnego „towarzyskiego” obstawiania. W celu wzmocnienia przekazu, oprócz wspomnianej kampanii w telewizji, reklamy pojawiać się będą również w mediach społecznościowych oraz na różnego rodzaju drukowanych i cyfrowych nośnikach. Spot telewizyjny ma być emitowany w stacjach BT, Sky, ITV i Channel 4 oraz w punktach i aplikacji bukmachera.

Charlotte Emery, dyrektor ds. marketingu w William Hill, tak skomentowała kampanię: „Miłość do sportu łączy ludzi, a William Hill dąży do potęgowania tej przyjemności – obstawianie jest najlepsze, kiedy jest doświadczeniem społecznym i to jest to co chcemy przekazać za pomocą naszej nowej kampanii.”

Matt Firth, dyrektor kreatywny agencji 72andSunny Amsterdam, dodał: „Praca nad tym projektem wraz z William Hill była okazją do naprawdę świeższego spojrzenia na branżę zakładów. Chcieliśmy oderwać się od stereotypów zmęczonych obstawiających chłopców i stworzyć coś, co pokazałoby to co najlepsze w zakładach. Oznaczało to dla nas przedstawienie tego, jak zakład może zbliżać ludzi, podsycać rozmowy i kreować wiele wspólnych chwil.”

Film zatytułowany „It’s Who You Play With” znaleźć można pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=m9TBOkup5iE

Foto. GeraltAltman

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu