Wywiad tygodnia – Adam Kaźmierczak z Zagranie.com

W Wywiady DNIA
- Updated

GB: Zagranie.com należy do czołówki stron partnerskich polskiego rynku bukmacherskiego. Jaka jest historia Grupy Zagranie.com i gdzie obecnie się widzicie – jako lider, czy jeden z największych serwisów tego typu?

AK: Rozwój Grupy Zagranie jest ściśle powiązany z rozwojem naszej strony internetowej Zagranie.com. Gdy nasza strona została uruchomiona, największym wyzwaniem było dotarcie do interesującej nas grupy odbiorców, którą tworzą osoby zajmujące się obstawianiem meczów i szeroko pojętymi zakładami bukmacherskimi. Z każdym kolejnym miesiącem rosła liczba czytelników strony, co przekładało się na liczbę członków w grupie. Najwięcej osób dołączyło do nas na początku 2020 roku, kiedy zmieniliśmy i zwiększyliśmy nasze działania marketingowe w social mediach. Obecnie jesteśmy jednym z największych serwisów o tematyce bukmacherskiej, a do bycia liderem jeszcze trochę nam brakuje.

Kiedyś najpopularniejszymi serwisami tego typu były fora bukmacherskie. Teraz strony pełnią rolę agregatów a społeczność żyje na grupach na facebooku. Co według Was jest kluczem do sukcesu w tworzeniu takich społeczności?

Zbudowanie dobrze funkcjonującej grupy na facebooku, która będzie dotyczyła tematyki bukmacherskiej wymaga spełnienia kilku czynników. Po pierwsze jest to regularność w dostarczaniu analiz sportowych, typów oraz informacji z tego świata. Po drugie interakcja z członkami i dostarczanie wyjątkowych treści. Dzięki temu każda osoba w grupie czuje, że może wnieść lub otrzymać coś ciekawego. Ważna jest również skuteczność typów, ale uważamy, że rzetelna praca na stronie i dostarczanie możliwie jak najlepszych promocji są kluczowymi aspektami.

Pracujecie z całym rynkiem bukmacherskim czy też wybieracie sobie partnerów?

Współpraca z całym rynkiem bukmacherskim byłaby niezwykle trudna do pogodzenia. Obecnie na różnych poziomach współpracujemy z 10 bukmacherami i jesteśmy zadowoleni z tego, jak ta współpraca przebiega. Oczywiście w przyszłości nie wykluczamy rozpoczęcia kolejnych działań z innymi partnerami, ale na ten moment utrzymujemy kontakt z 10 podmiotami.

Są serwisy, które pracują również z bukmacherami nie posiadającymi licencji na Polskę. Czy rozważaliście kiedyś współpracę z takimi podmiotami?

Zdajemy sobie sprawę z tego, że część naszych czytelników mieszka w Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Dlatego w przyszłości planujemy również dotrzeć do Polaków mieszkających poza granicami naszego państwa, a to mogłoby oznaczać współpracę z zagranicznymi podmiotami. Natomiast osobom obstawiającym na terenie naszego kraju dostarczamy jedynie informacje dotyczące firm, które posiadają licencję na przyjmowanie zakładów w Polsce.

Jakie są największe wyzwania stojące obecnie przed Grupą Zagranie?

Z wiadomych powodów nie zdradzimy naszych najbliższych planów, ale możemy zapewnić, że w głowach mamy kilka ciekawych pomysłów. Każdego dnia staramy się ulepszać naszą stronę i prowadzić coraz to ciekawsze i lepsze działania marketingowe, które przekładają się na rozwój naszych grup. Naszym celem jest zostanie liderem spośród tego typu serwisów. Realizacja kolejnych wyzwań i pomysłów, ma pomóc nam w osiągnięciu tego celu.

Dziękujemy za rozmowę.

Również dziękuję.

Adam Kaźmierczak – specjalista ds. marketingu i redaktor Zagranie.com, serwisu, którego misją jest “wydobycie polskich zakładów sportowych z cienia i uświadomienie, że są nie tylko emocjonującą, ale i bezpieczną formą rozrywki.”

Grupa Zagranie.com jest moderatorem szeregu grup na Facebooku, gdzie publikowane są typy na kuponach sportowych, e-sportowych oraz zawierających ofertę sportów wirtualnych. Współpracują z wieloma polskimi legalnymi bukmacherami.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu