Zakłady konne online!

W Aktualności DNIA
- Updated

Po letniej przerwie, koniecznej na przegrupowania startujących koni, na warszawski Służewiec powróciły wyścigi. Dla graczy równie elektryzujący okazał się długo oczekiwany start sprzedaży zakładów w Internecie. 

Zgodnie z zapowiedzeniami z kwietnia, spółka Traf pod adresem trafonline.pl uruchomiła sprzedaż zakładów na gonitwy z warszawskiego Służewca i wrocławskich Partynic. Niestety na razie bez aplikacji, której Spółka nie deklaruje w najbliższym czasie stworzyć.

Proces rejestracji przebiega dość sprawnie, a procedura weryfikacji wsparta jest opcją wykonania zdjęcia przez kamerkę internetową. W odróżnieniu od operatorów bukmacherskich, do momentu pełnej weryfikacji nie mamy możliwości zasilenia konta, a tym samym gry. Mimo wskazówek i prezentowanych prognoz wypłat na zakłady wielogonitwowe jak kwinta czy septyma, w momencie debiutu platformy grać można było wyłączenie zakłady jednogonitwowe.

Platforma bazuje na systemie Konik stworzonym przez IT Totalizatora Sportowego, co w pewnej mierze ograniczyć mogło możliwości jakie daje gra w sieci. Nie mamy dostępu do statystyk koni czy dosiadających, program gonitw to plik z pdf,  podgląd pul mamy tylko na najbliższą gonitwę, brak też transmisji do śledzenia gonitw, która dostępna jest na stronie torsluzewiec.pl. Gracz nie ma możliwości filtrowania i analizy swoich historycznych zakładów – dostęp mamy tylko do graficznej wizualizacji kuponu.

Start można ogólnie uznać za udany i z pewnością jest to dobry krok dla rozwoju zakładów konnych w Polsce. Obyło się bez wpadek i awarii systemu na co częściowo wpływ miał stosunkowo cichy launch – nie było kampanii promocyjnej nawet na Służewcu, co na pewno przełożyło się na liczbę zarejestrowanych w pierwszym dniu użytkowników. Tym samym nie widzieliśmy skokowego wzrostu wartości pul. W krótkiej perspektywie można się tego jednak z całą pewnością spodziewać, co podniesie atrakcyjność gry. Czego spółce Traf życzymy!

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu