Zmian w Totolotku ciąg dalszy

W Aktualności DNIA
- Updated

Kilkanaście dni temu na łamach naszego portalu pisaliśmy, że Grupa Gauselmanna, czyli nowy właściciel Totolotka zamierza zainwestować w Polską firmę dziesiątki milionów złotych przeprowadzając szereg inwestycji.

Pierwsze zmiany mogliśmy już odczuć kilka tygodni temu m.in. firma przeszła rebranding, naziemne punkty sprzedaży zostały odnowione i zostały w nich umieszczone samoobsługowe  terminale do gry.

CEO Totolotka Adam Lamentowicz zapowiadał również zmiany w kanale online i od dziś możemy je podziwiać. Zmieniony został cały front-end strony internetowej do przyjmowania zakładów, na którym zawidniało sympatyczne słoneczko, czyli znak rozpoznawczym Grupy Gauselmanna.

Z ciekawych promocji bukmacher wprowadził „Bonus xTreme”, który może zwiększyć wygraną klienta nawet o 30%. W końcu w Totolotku będziemy mogli skorzystać z opcji Cash Out, czyli wypłacić niepełną wygraną przed zakończeniem wszystkich zdarzeń na naszym kupon. Odnowiony został również program lojalnościowy „Bet Club”.

Na stronie bukmachera znajdziemy także informację, że rozszerzona została oferta LIVE i miesięcznie znajdzie się w niej aż do 40 tysięcy zdarzeń. Według operatora to największa oferta zakładów in-play na rynku. Z informacji, które posiadamy, inne firmy mogą również pochwalić się taką liczbą zdarzeń na żywo w swojej ofercie. Mimo wszystko gratulujemy dobrych zmian.

Przez klika ostatnich lat udział w rynku najstarszego bukmachera w Polsce z roku na rok systematycznie topniał (7,3% w 2018r.). Mamy nadzieję, że zmiany, które obecnie zachodzą w Totolotku pozwolą bukmacherowi ze stolicy ponownie odzyskać utracony blask.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu